torsdag den 23. august 2012

Aaaargh sygdom!!!



Tumblr_m8rfwlatnd1qaobbko1_400_large
Hej bloggen! Har været syg de sidste tre dage, hvilket er ekstremt nedern :-( Har hostet og hostet! Var ved lægen i går og fik den der stik i fingeren og podning i halsen. Der var ikke noget i de prøver, men jeg har fået en underlig kugle på halsen, som hun sagde kunne måske være en cyste. De er helt helt ufarlige!! Det er en form for kugle med væske i, som kan sprænge af sig selv. Fik taget en blodprøve som jeg får svar på imorgen. Også skal jeg på tirsdag ind til en ørelæge og have kigget på den kugle. Det må meget gerne snart blive tirsdag, så jeg kan finde ud af hvad det er, der er på min hals!!! :( Min mor havde også sådan en på min alder som hun fik opereret væk, men lægen sagde at det ikke så særlig voldsomt ud, så stoler på hvad hun siger.! Husk det er ikke noget alvorligt<3

Ligenu ser jeg et nyt program på TV3 som hedder drømme date, det er virkelig sjovt!

Xoxo Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar