søndag den 19. august 2012

Dag 26 - Favorit band for tiden




Tumblr_m90lxymod31rb9av6o1_500_large






Ja, som i kan se er mit favorit band for tiden One Direction (selvfølgelig). Elsker dem virkelig og så synger de altså skide godt og laver noget godt musik. Jeg kan slet ikke beskrive, hvor meget jeg elsker dem, og hvis jeg begyndte nu ville jeg aldrig blive færdig haha. Kan bare slet ikke forklarer det (det har jeg nok skrevet). En af mine rigtig rigtig gode veninder Maja er også helt tosset med dem, og jeg elsker bare at være sammen med hende og snakke om dem. Er så glad for hendes venskab. De er altså virkelig søde, sjove, fantastisk, vidunderlige, kære, flotte, charmerende osv. (selvom jeg ikke kender dem, men det ved jeg bare) Kan også nogle gange sidde og bare se en hel masse videoer med dem osv. Det kan godt ske det er lidt åndsvagt, men sådan har jeg det haha. Til sidst er de heller ikke helt grimme <3 Årrrrrrrrh vil virkelig bare såååå inderligt gerne møde dem!!!

Kys Anette

P.s. De sidste indlæg kommer imorgen da jeg har fri fra skole kl. 12 <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar