torsdag den 23. august 2012

New school :-D

Tumblr_m97v6s8tgb1resap9o1_500_large
Halløjsa! Startede i 10. A på Herning Friskole d. 15, men skulle kun være der fra 10-12 så det var ikke så slemt. Vi skulle bare lige have nogle infomationer og sådan. Men hold da op hvor var jeg nervøs dagen før og aner ikke rigtig hvorfor, men det var jeg. Ellers har jeg bare været i skole torsdag og fredag så det hele er stadig meget nyt og vi er stadig igang med at lærer hinanden at kende. Glæder mig i hvert fald til at lærer dem meget meget bedre at kende. Vi er 21 i min klasse, 7 piger og 14 drenge og alle sammen virker utrolig søde. Vi skal have en ryste sammen tur onsdag til fredag i næste uge tror jeg det er (det er i hvert fald denne her uge eller næste uge). Det skal nok blive hyggeligt, så får vi også god tid til at snakke sammen og lære hinanden lidt bedre at kende. Det er også helt vildt underligt at skulle tage bussen hver morgen nu. Men det vender man sig nok hurtigt til. Elsker min klasse indtil videre! Er 100% sikker på det bliver et fantastisk år!! Jeg kunne sagtens have valgt gymnasiet nu, men der er nogle fag jeg gerne vil være lidt bedre til. Så synes jeg også, at jeg lige vil være et år ældre inden jeg starter. Jeg har i hvert fald ikke fortrudt 10. klasse endnu!<3

Senere på året skal hele klassen + 10. B til Polen. Har ikke fået så meget af vide endnu kun, at vi skal se en koncentrations lejr som hedder Auschwist (staves).

Xoxo Anette

P.s. Månedens musthave og ugens outfit starter igen op til september!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar