torsdag den 23. august 2012

Min ferie i billeder ♥♥♥


Vi sidder i lufthavnen og venter på at flyve
Tror det var Prag vi fløj over!



Hotel værelset
Vildt sjovt, at man kunne se ind til toilettet

Ø-rundtur <3



En af mine fætre Jonas og hans kæreste der er på vej ind i tunnelen der gør dem 20 år yngre 
Mine dejlige søskende<33
Her skal vi på restaurant og fejre min bedstemor




Her skal vi til at prøve fish spa





Hotellet udefra <3
Maden<3 Tjek lige chokolade vandfaldet!

Min fætter og kusine der tog en uge mere med os.!
Jeg har været oppe på toppen af det her bjerg. Det lå lige udenfor hotellet. Har endda været der to gange


Udsigten fra toppen
Poolen, hvor vi slappede af <3


Nogle af dem der laver underholdning om aftenen, som underholder børnene ved poolen  :D

Hahahaha, så seje de er! :-D Tog virkelig mange sjove videoer af Anders, han er virkelig så sjov

Dem der lavede underholdning!
Lillebror og hunden Bo.
Rhodos gamle by del

Den hat jeg købte :-D Synes den var flot!

Rhodos nye by del, man kan vidst liiige skimte Zara!
På Mc Donalds! :-D Mums!!!


Så skal der prøves Parasaling! :-D SÅ fedt!!

Martin og min fars bror Karsten.!
Jeg tror Anders glæder sig til det bliver hans og Christinas tur :-D
Flotte båd chicks! ahahah
Så blev det min tur!! Jubiiii

Ved siden af hotellet lå der et vand land vi måtte bruge såå meget vi ville.
Den hvide i kan se var virkelig sjov og gav en hel masse kilder i maven.

Søde søs<3
Mig på toppen af bjerget anden gang.! Klar til solopgang. :D
Pinacolatas (staves)
De søde bartendere!! :-D
Mr. Looooove! <3 (Han er sååå flot i virkeligheden)
Der bliver lavet negle! :-D
Sådan kom mine negle til at se ud! <3 Synes selv de blev flotte
På vej hjem i flyveren! :( Øv, så går turen hjem
Og når det bliver liiidt kedeligt... 




Her var lige 65 af det 650 billeder jeg har taget på den her ferie. - Kys Anette!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar