mandag den 13. august 2012

Hjemme igen fra Rhodos!


Patrickclinelonnymagazine_large

Hejsa søde jer! Kom hjem fra Rhodos kl. 03.30 i nat ca. Så har faktisk bare sovet, pakket ud og slappet lidt af i dag. Er rimelig træt, så har valgt, at jeg vil blogge en heeeel del imorgen, hvor jeg skal have indhentet en masse osv. Har nemlig ikke rigtig haft såå meget tid i dag, så vælger at gøre det imorgen. Jeg starter nemlig først i skole onsdag, så har hele dagen imorgen at blogge i. Dejligt!! <3

Da jeg kom hjem var hele min facebook startside bare fyldt med en masse statusser fra folk, som tager/er taget på efterskole. Jeg kender rigtig mange der skal på efterskole og jeg håber de får et kanon år, selvom der er nogle jeg vil komme til, at savne enormt! Håber alle uanset hvor de er startet, får nogle gode år osv.

Godnat, sov godt og drøm sødt. Vil se om jeg ikke kan få blogget en hel masse imorgen, så hvem ved det kan være der kommer 10 indlæg imorgen hahah! Nu må vi se, nu smutter jeg i seng så jeg kan være frisk til imorgen.!

Godnat kys Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar