søndag den 29. juli 2012

Vi ses snart!



Hejsa. Har været i Vejle og overnatte hos en veninde fra torsdag til lørdag. Fik købt et par solbriller og en hvid skjorte. Det var virkelig virkelig hyggeligt, og håber vi kan gøre det igen engang. Det har bare været en fantastisk weekend, også er jeg så heldig at få 14 fantastiske dage mere.!!

Så tager jeg afsted til det dejlige Rhodos, så får nok ikke blogget mens jeg er afsted. Jeg tager mit kamera med, så jeg smider en masse billeder ud på bloggen når jeg kommer hjem. Nu kan jeg slet ikke vente mere, vi skal kører kl. 14.00 også skal vi flyve kl. 17.30. Dejligt at komme ned til varmen sammen med familien. Kan ikke vente til at skulle ned og blive lækker brun. Jeg kan bare heller ikke vente med, at skulle have alt mit nye tøj på. Glæder mig helt vildt!!!<3 Det har slet ikke gået op for mig, at når jeg kommer hjem, skal jeg starte på en ny skole.
Når jeg kommer hjem er det vidst på tide, at bloggen får sin forvandling og at jeg får ændret layoutet. Nu har jeg gået og snakket om det i såå længe så nu skal der ske noget.

Måneden der gik for juli og hvis der er andre ting, jeg har glemt, blogger jeg om det, når jeg kommer hjem.

Tror ikke der er så meget mere at sige. Vi ses snart, i må have en god ferie her hjemme.!

Kys Anette

P.s. Blogchallenge forsætter når jeg er kommet hjem, mangler ca. 5 dage. Det samme gør ugens outfit.!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar