tirsdag den 24. juli 2012

Ferie. Ferie. Ferie. Ferie. Ferie.!!!♥

Hejsa skønne jer! Så har jeg haft min sidste arbejdsdag. Så nu har jeg ferie i tre uger, inden jeg skal arbejde igen. Det er dejligt!! Har arbejdet næsten hele måneden, så føler ikke rigtig jeg har haft ferie (derfor har jeg desværre heller ikke haft mulighed for at blogge). Men nu er jeg fuldstændig klar igen.
Fra torsdag til lørdag skal jeg sove med en veninde der bor i Vejle. Glæder mig helt vildt. Det skal helt sikkert nok blive hyggeligt. Jeg er virkelig spændt på, hvad vi skal lave, måske osse lidt i centeret. Nu må vi se.

Så smutter jeg til Rhodos i to uger, når jeg kommer hjem. Er allerede i fuld gang med at pakke. Kan slet ikke vente. Det er min bedstemor der betaler for at hele familien på min fars side skal med, så vi skal 25 personer afsted. Så kan slet ikke vente med at skulle tilbringe en uge sammen med min familie, mine fætre og kusiner osv. Så bliver min familie og min fars bror, kone, min fætter (et år ældre) og min kusine (på min alder) en uge ekstra. Kan sleeeet ikke vente mere!! Jeg skal bare rigtig slikke sol, bade, slappe af og have det sjovt! Det er virkelig en tur jeg ser helt vildt meget frem til.! Det kan slet ikke beskrives.

Ellers tror jeg ikke der er sket så meget mere, ellers må jeg skrive det imorgen, hvis jeg kommer i tanke om noget. Nu vil jeg smutte i seng, da jeg vil tidlig op og løbe.

Xoxo Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar