søndag den 1. juli 2012

New in

Gina Tricot: 80 kr.

Gina Tricot: 80 kr.

Købt af Frederikke: 150 kr. (Hun har købt den i H&M)


Hej søde jer! Sidder ligenu og er den eneste der ikke er gået i seng. Egentlig underligt når jeg er ekstremt træt, og det er mig der mangler mest søvn. Jeg blev bare lige nødt til, at vise jer noget jeg købte i tirsdags.

Skulle til Herning sammen med Frederikke og Maria for, at købe fødselsdagsgave til Randi og Emma. Så fortæller Frederikke mig at, der er en heeeel masse ting på tilbud i Gina Tricot. Hun havde en form for kjole på, som hun havde købt derinde og den var virkelig så sød. Da vi havde købt gaverne, tog vi bare hver til sit og jeg ringede efter min søster for, at hun skulle hente mig. Hun kom og jeg fortalte om tilbuddene i Gina Tricot, så vi besluttede os for at tage ud og kigge. Jeg fandt den "kjole" Frederikke havde købt, men den sad virkelig dårligt på mig. Jeg plejer ALDRIG, at kunne finde noget tøj i Gina Tricot, men fandt til min store overraskelse noget i tirsdags. Jeg købte en blonde top og en t-shirt, hvor der står "biker chik" på. Synes det var ekstremt sødt og så synes jeg ikke 80 kr. pr. stk. var så slemt.

Da jeg kommer hjem, ser jeg at Frederikke har lagt et billede af hendes kjole ud på facebook. Hun ville sælge den, fordi hun ikke kunne passe den mere. Så jeg fik vildt meget lyst til at prøve den, og jeg blev helt forelsket. Det er en kjole der ligesom er to i en. Man kan gå med den på to måder og det synes jeg er vildt fedt! Så den købte jeg lige af hende.

Xoxo Anette

P.s. Imorgen kommer der billeder fra festen i lørdag og blog challenge

Ingen kommentarer:

Send en kommentar