fredag den 29. juni 2012

Update

Hej skønne læsere! Sidder ligenu og ser det aller aller sidste afsnit af Venner og efter det, begynder serien forfra igen. Tror aldrig den serie går af mode. Jeg har set hvert afsnit sååå mange gange, men elsker det, så det er fuldstændig lige meget. Sidder og tuder lige nu, fordi Monica og Chandler flytter, Rachel tager til Paris osv. det er så sørgeligt ligenu. <3 Men eeeelsker Venner.

I aften skal jeg til fest hos Randi og Emma. Kan virkelig ikke vente. En af mine venner Nikolai kommer og henter mig 19.30, og så følges vi sammen der ud. Kan virkelig mærke det bliver godt og ekstremt hyggeligt. Der skal bare festes, hygges, og grines!! Overvejer lidt at tage mit kamera med.

Puha føler mig ekstremt stresset for tiden. Weekenden er vildt presset, men jeg skal heldigvis til fest i aften og min søster holder studenter fest, så der er da lidt at glæde sig til. Festen i aften slutter kl. 3.00 og så skal jeg op og arbejde kl. 7.00 og får fri kl. 18.00, virkelig fedt (NOT). Min søster holder studenterfest, når jeg kommer hjem. Det glæder jeg meget også vildt meget til. Kan slet ikke vente med, at skulle se alle vores venner og fejre hende igen. Så skal jeg også arbejde søndag fra 8-17, mandag fra 16-20 og tirsdag 16-20. Det er sikkert fuldstændig lige meget, for jer at høre, men havde bare lige brug for at få det ud. Jeg kan ikke rigtig lave det om, så derfor har jeg ikke tænkt mig at bruge tid på at brokke mig over det. Selvom jeg inderst inde er en lille smule træt af det.

Xoxo Anette

Laver nok et indlæg med billeder fra festen.. Engang når jeg er ovre aaaaalt det arbejde.!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar