onsdag den 6. juni 2012

Dag 07- Et billede af dig og din nærmeste ven♥

Frederikke: Hun er virkelig en sød og omsorgsfuld pige. Jeg elsker at være sammen med hende og håber virkelig jeg vil holde kontakten med hende for evigt.! Jeg har kendt hende lige siden 0. klasse og det er jeg ekstremt glad for. Hun er altid glad og positiv. Så man kan ikke andet end at blive glad, når man er i hendes selskab. Jeg ved ikke, hvad jeg skulle gøre uden hende i mit liv, fordi hun betyder rigtig meget for mig!
Randi: Hun betyder ekstremt meget for mig. Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skulle gøre uden hende! Elsker virkelig vores humor og al den tid vi er sammen. Hun er så fantastisk, vidunderlig og en helt perfekt veninde. Jeg kan ringe til hende midt om natten, og jeg ved at vi altid vil holde kontakten. Vi kan finde på de meste skøre, mærkeligste og underligste ting jeg det elsker jeg bare. Jeg kan slet ikke beskrive hende med ord, men jeg håber at hun ved, at jeg holder skide meget af hende! Det er virkelig svært for mig, at beskrive hvor meget vores venskab betyder for mig.<3
Mine søskende + far og mor (har ikke lige et billede af mine forældre sammen): Jeg elsker mine søskende, selvom vi da godt kan skændes en del, men det gør alle søskende vel engang imellem. Min søster kan jeg snakke med alt om, og det er virkelig alt mellem himmel og jord. Hun betyder virkelig meget for mig, og jeg elsker at have en storesøster man kan fjolle, shoppe og lave alle mulige pige ting med. Min lillebror betyder også rigtig meget for mig, men ham snakker jeg mest om computere, spiller lidt fodbold og sådan nogle ting. Jeg har et utroligt godt forhold til mine forældre, og det er jeg virkelig glad for. Jeg kan fortælle dem alt og de støtter mig virkelig i de ting jeg gør.<3
Lea: Vi har været utrolig meget igennem sammen både op - og nedture, men uanset elsker jeg hende virkelig. Hendes grin, og alle de oplevelser vi har sammen. Vores venskab betyder utrolig meget for mig og håber at vi vil komme til, at se lidt mere til hinanden. Hun er en fantastisk person, som jeg bare synes man skal lære at kende! Alle de minder vi har sammen, ville jeg ikke være for uden. Jeg ved ikke rigtig om der er mere at sige, udover at jeg håber hun ved, at hun betyder en hel del for mig!
Maja: Jeg er overlykkelig over, at vi begge to var så gode til at synge, at vi blev optaget i Midt Vest Pigekor. At hun er kommet ind i mit liv, er virkelig noget af det bedste, der er sket for mig. Elsker alle de weekender, hvor vi sover sammen og er vågne til langt ud på natten, hvor vi laver videoer. Vi har begge to en svaghed for det søde One Direction drenge og så har vi faktisk også samme smag, når det gælder drenge hihihi. Elsker hendes personlighed, grin.. Ja, jeg elsker alt ved hende!!<3
Morten (har desværre ikke lige et billede af os sammen):  Jeg ved, at jeg kan fortælle alt til Morten og vide at det ikke kommer videre. Han tænker meget på, hvordan jeg har det og vil gerne hjælpe mig. Vi kan snakke om alt og jeg kan altid skrive til ham, hvis jeg har noget jeg gerne vil tale om. Det sætter jeg virkelig pris på. Jeg plejer altid at holde nytårsaften sammen med ham og hans familie, hvor vi skiftes til at være ved hinanden. Det er bare altid hyggeligt, fordi vi hver gang har det så sjovt. Han er virkelig en ekstremt god ven!! 

Halløj blog læsere! Det er rigtig svært bare at vælge en nær ven, da jeg har rigtig mange nære venner. Så er jeg også bange for at gøre nogle skuffet eller ked af det bare ved at vælge én! Så derfor har jeg valgt, at poste et billede af nogle af dem, jeg virkelig stoler på. Har selvfølgelig også rigtig mange mange andre venner, som jeg holder afsindig meget af, men her er dem, som virkelig har været der for mig og som jeg ved altid vil være der. Jeg elsker virkelig, at være sammen med dem og jeg vil gå igennem ild og vand for dem!!

Xoxo Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar