torsdag den 21. juni 2012

Forsinket ugens outfit #5


Hej søde jer! Her har i det meget forsinkede ugens outfit fra sidste uge. Bukserne aner jeg faktisk ikke lige, hvad mærket er eller hvad de har kostet, men ved de er købt i Vero Moda. Den hvide top og langærmede hvid trøje er af mærket Modström og er købt i New York mener jeg. Toppen kostede vidst 150 kr. (tror jeg) og den langærmede ca. 200 kr. Er overhovedet ikke sikker, da det er ekstremt længe siden jeg har købt det. Vesten er fra Global, som jeg fik i fødselsdagsgave, jeg ved den koster 400 kr. og kan købes i Quintess. Eeeeeeeelsker virkelig min vest såååå meget!!! Tror jeg vil have købt mig en hvid langærmet trøje, tror nemlig det kunne være flot til.

Godnat, sov godt og drøm sødt!<3

Imorgen kommer blogchallenge igen (Skal nemlig lige have fundet et billede af min familie).


Xoxo Anette

P.s. I må meget gerne spamme mig med spørgsmål, hvis i har lyst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar