søndag den 24. juni 2012

Ugens outfit #6


Hej søde bloglæsere! Jeg kan virkelig godt lide det her outfit. Årrrrrh elsker hendes laaaange brune flotte hår. Så er det også super sødt med sådan en slags pandebånd. Ville ønske jeg havde sådan noget hår, men nej.... jeg skal have noget stort, klamt og fyldigt hår, som nogen gange slet ikke er til at sætte. Men nok om det. Elsker også bare hendes sko såå meget. Detaljerne med nitterne osv. Så har jeg altså også bare en svaghed for læderjakker. Jeg kan godt lide det, fordi det er meget almindelig, men samtidig vildt tjekket. Ville virkelig gerne se, hvad hun har på indeunder jakken, tror det er en kjole, men det er er lidt svært at se. Jeg ved ikke lige, hvad mere der er at sige.

Alt i alt virkelig virkelig lækkert outfit. På en måde ser hun også lidt mysisk ud.

Xoxo Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar