søndag den 17. juni 2012

Dag 13 - Dit celebrity crush♥♥♥





Hej bloggen! Uden tvivl er jeg bare fuldstændig skudt i Harry Styles fra One Direction. Jeg har kendt til ham lige siden, han var til audition til X-factor. Han synger virkelig fantastisk og så er han altså bare slet ikke til at stå for.! Jeg kan slet ikke få ord ned, fordi har er virkelig perfekt! Han er så charmerende, sød, fantastisk, sjov, osv. Jeg kan bruge flere timer på at se videoer med ham eller læse om ham. Jeg er fuuuuldstændig ligeglad med om han er kendt, fordi det der virkelig betyder noget er, at jeg virkelig godt kan lide ham, og uanset hvad ville jeg bare ønske, han var min. Ville ønske jeg kunne tale flydende engelsk, så ville det være lige liidt nemmere at snakke med ham. Hader bare tanken om, at han ikke ved jeg eksisterer. Så jeg håber virkelig drengene kommer til Danmark, så han kan møde mig.

Ovenover er der lige lidt forskellige billeder af ham! Jeg kunne simpelthen ikke vælge, og hvis det skulle være, kunne jeg poste 1000 billeder af ham i det her indlæg.<3

Det var bare lige det jeg var nødt til at fortælle jer. Jeg kunne forsætte i evigheder, men nu bliver jeg nødt til at smutte i seng. Godnat, sov godt og drøm sødt. Jeg har i hvert fald tænkt mig, at drømme sødt om skønne Harry Styles.<3

Kys Anette (Styles)

P.s. Imorgen kommer der lige et forsinket ugens outfit. Så i denne her uge bliver der to, fordi jeg har glemt det i denne her uge.<3 Så tror jeg også lige, at jeg skal have opdateret lidt, så i ved hvad jeg render rundt og laver.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar