fredag den 15. juni 2012

Dag 11 - En youtube video du specielt godt kan lide



Hej alle sammen! Der er utrolig mange youtube videoer, jeg rigtig godt kan lide. Elsker faktisk at sidde og bruge tid på at se videoer. Jeg kunne simpelthen ikke lige finde ud af, hvilken jeg skulle vælge, så her er i hvert fald tre gode. Den første er med en ved navn Bertie Gilbert. Synes bare han er sååå sjov, men det kan også godt være det bare er mig, der har en pladt humor. Video nummer 2 elsker jeg bare så meget, fordi de minder så meget om to fra min årgang, og så synes jeg bare det er så sjovt! En af mine veninder og mig har også lavet en hel masse videoer, hvor vi danser vildt sjovt, mærkeligt osv. så synes den er virkelig sjov. Dør virkelig af grin hver gang jeg ser den!! Eeeelsker bare de fantastiske One Direction drenge! De synger ekstremt godt og så er de da heller ikke helt grimme. I denne her video er det en slags interview, kan man godt kalde det. Det er en smule svært at forklarer, men synes i skal se den. De er slet ikke til at stå for. Jeg er i hvert fald solgt!!! Hvis i har tid, synes jeg i skulle prøve og se dem.
Kys Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar