mandag den 4. juni 2012

Undskyld. Undskyld. Undskyld.!


Hejsa bloglæsere! Jeg vil gerne lige starte med at sige undskyld, for at jeg ikke har blogget så meget på det sidste. Jeg har virkelig været stresset angående fysik/kemi eksamen. Det var i dag jeg skulle op, og jeg er bare overdrevet glad for mit 7 tal! Fysik/kemi er et fag, som jeg synes er svært og indvirklet, derfor kunne jeg ikke få mine hænder ned, da jeg fik min karakter. Så er det også et bonus, at nu har jeg eeeeendelig fået den overstået (Held og lykke til jer der mangler). Censoren var virkelig sød, og så synes jeg ikke, at jeg kunne have gjort det meget anderledes, så det er fedt! Nu mangler jeg da heldigvis kun to eksamner. Engelsk mundtlig d. 12. og dansk mundtlig d. 19. Så er jeg færdig!!!!

Nå, men fordi det er så længe siden, jeg sidst har blogget, har jeg en hel del, jeg skal have indhentet. Jeg skal igang med "30 days blog challenge" igen, så mangler jeg at skrive om sidste skoledag, hvad jeg har gået og lavet og da vi er gået ind i en ny måned, venter der også et måneden der gik indlæg osv. Så jeg har en hel del, at tage fat på. Regner med at få blogget en hel del i dag. Skal på arbejde fra. 16-20 så der får jeg ikke rigtig tid, men har jo læseferie, så der sker vidst ikke noget ved at komme liiiidt sent i seng i dag.

I hører fra mig senere :-)

Xoxo Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar