lørdag den 16. juni 2012

Det bliver en god weekend!!


Tumblr_m4gbhcx6la1r62wcmo1_500_large

Hejsa søde mennesker! Glæder mig helt vildt til klokken bliver 15.00 ca. fordi der kommer den søde Maja. Hun skal sove her til søndag. Det bliver bare sååå hyggeligt, det er det i hvert fald altid, når jeg er sammen med hende. Tror grunden til jeg glæder mig så meget, er nok fordi det er ved at være langt tid siden, vi sidst har været sammen. Vi plejer at lave alle mulige mærkelige, sjove og underlige ting, men det elsker jeg bare. Så ender det altid også med, at vi er oppe til kl. 04.00. Vi laver videoer, snakker om One Direction, drenge, ser film osv. osv. Jeg mødt hende, i et kor jeg gik i, som hedder Midt Vest Pigekor og vi har holdt kontakten lige siden. Det er jeg utrolig glad for, fordi at hun er kommet ind i mit liv er virkelig fantastisk. Jeg ved virkelig ikke lige, hvad jeg skal skrive. Elsker hende!!!<3 (Nu må hun altså gerne snart komme hihihi).

Xoxo Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar