lørdag den 9. juni 2012

Længes efter sommerferie!

Tumblr_m55nr9uadi1qjwgp3o1_500_large

Uhhhh, nu kan jeg altså snart ikke vente mere! Vil virkelig gerne have sommerferie snart! Følelsen af at man ikke har noget, man skal have læst, lavet, regnet, osv osv. Tirsdag d. 19. kl. 09.05 sker det endelig!! 

Har været på arbejde i dag fra 07.00-18.15. Puuuuha, det er altså en lang arbejdsdag, når man også har nogle eksamner, der skal forberedes til. Skal også arbejde imorgen fra 8-11, mandag fra 16-20 og tirsdag fra 16-20.15, så jeg for tjent en heeel masse penge til sommerferien. Dejligt!! Tiden er dog knap så lang, når man har nogle ekstremt søde og sjove kollegaer.!
Lige over til noget helt helt andet. Så, så jeg i går et indlæg, jeg bare blev helt forelsket i, og måtte dele med jer. Der er rigtig mange af mine andre veninder, der også har kommenteret det på deres blog, men det bliver jeg altså også nødt til. Det er fra mine veninde Sara's blog. Det er bare så rigtigt, det hun skriver, og jeg kunne så tydeligt se mig selv i mange af de situationer. Ej, men jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige! Det er et skide godt indlæg, jeg elsker det!! Jeg synes for jeres egen skyld, at i skal læse det.

Nu, vil jeg bare slappe af med familien foran tv'et med en smadder god film. Vi ses ha' en dejlig lørdag aften!

Xoxo Anette

P.s. Der kommer lige et ugens outfit imorgen<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar