tirsdag den 26. juni 2012

Student i huset!!♥



Jep, så blev min søster student. 3 års hårdt arbejde på STX er endelig overstået. Er så stolt af hende, virkelig! Hun har virkelig fortjent den hue, fordi hun bare har knoklet. Huen klæder hende helt vildt, og det er helt vildt, som jeg er glad på hendes vegne. Hun betyder virkelig ekstremt meget for mig (det gør min lillebror også). Jeg ved jeg kan komme til hende uanset, hvad mit problem er. Vi kan snakke om alt mellem himmel og jord, og elsker virkelig vores humor. Nogengange når jeg skal beskrive en person, løber jeg fuldstændig tør for ord.! Jeg bliver helt mundlam, og i dette tilfælde ved jeg ikke lige, hvad jeg skal sige, så vil slutte af med at sige JEG ELSKER HENDE!!!

I går kom familien og fejrede hende. Det var super hyggeligt og jeg havde det bare virkelig sjovt! Hun fik også bare en heeel masse fine gaver. Jeg gav hende Christophers cd og en film som hedder Columbiana, det blev hun heldigvis rigtig glad for så det er super. Maden smagte fantastisk og alt i alt var det en ubeskrivelig fantastisk dag/fest. Jeg tog en hel masse billeder med mit kamera og skal også tage en masse på lørdag.

På lørdag kommer alle vores venner og fejrer hende, vi holder det nemlig af to omgange, én fest med familien og en anden fest med venner. Kan sleeeeeet ikke vente, til at skulle fejre hende endnu engang. Glæder mig til at se alle sammen igen, da det er ved at være et stykke tid siden, jeg sidst har set nogen af dem. Uanset hvad bliver det virkelig godt.!

Kys Anette

P.s. Nu vil jeg smutte i seng da jeg skal tidlig op og have printet 529 ark papir ud til blå bog, da vi har diminsionsfest imorgen. Skal om på skolen sammen med den fantastiske Randi og Jessica. Mangler bare at afleverer min kopiringsbrik også til diminsionsfest, så er jeg færdig på Sunds skole. Det er bare slet ikke til at forstå, de 3 år her er baaaare gået sååååå stærkt!!!!

Har også fået købt noget i Gina Tricot. Jeg lægger et billde ud engang når jeg får tid. Det bliver dog måske først efter fredag, da jeg regner med lige at skulle have noget af det på til Randi og Emmas fødselsdagsfest på fredag, men det skal jeg lige se på! Det bliver hyggeligt.

Blogchallenge starter for alvor igen imorgen, har nemlig haft virkelig travlt med, at hjælpe til studenterfest og arbejde. Så har der også bare været en hel masse tanker i mit hovedet og jeg har ikke rigtig kunnet overskue tingene i sidste uge af en grund, som jeg ikke lige orker fortælle nu (ellers begynder jeg bare at græde). De nærmeste omkring mig ved hvorfor.! Godnat, sov godt og drøm sødt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar