fredag den 22. juni 2012

Oprydning og nattøj hele dagen.!


Hej med jer! I dag har jeg faktisk gået rundt i nattøj hele dagen. Det er ekstremt lækkert med sådan nogle dage. Jeg har simpelthen bare været så træt i dag, men det er nok også fordi, at jeg har arbejdet 22 timer fra mandag-torsdag. Synes godt nok jeg har arbejdet en del, men alligevel er det fedt, fordi jeg får tjent en masse penge og jeg har nogle fantastiske kollegaer. Selvom det er dejligt med en fri dag.

I dag har den stået på rengøring og oprydning. Hold da op, hvor mit værelse har trængt til det. Elsker bare duften af et rent værelse og ikke mindst rent sengetøj. Det er så svært at komme igang synes jeg, og jeg kommer altid til at udsætte det. Når man så smider en skide god cd på, synger og danser for vildt og lige kommer igang, er det faktisk ikke så slemt. Det er virkelig hyggeligt nogen gange, og når der så lige pludselig dukker noget op, man ikke har set i evigheder, er det også vildt fedt.! Så kommer rengøringen dog til at tage liiidt længere tid, fordi man lige skal bruge virkelig lang tid på, at lege, kigge, spille, osv. med det man har fundet. Efter jeg har fået nyt værelse, er der heller ikke så mange hylder at tørre af mere. Så rengøring er ingen sag og tager ingen tid, så det er fantastisk. 

Min søster bliver student på mandag, så der bliver der fest. Jeg er sååå stolt af hende.! Hun er virkelig sej synes jeg og jeg ser så meget op til hende. Hun er virkelig en jeg kan snakke med alt om (og det er alt). Hun betyder så meget for mig, så jeg er så glad på hendes vegne. På mandag holder vi fest for familien og et par dage senere kommer der en fest for venner osv. Vi holder det nemlig af to gange. Kan ikke vente, til at skulle være sammen med familien og vennerne, for at fejre hende. Så skal jeg også have noget af mit nye tøj på, og jeg har en anledning til at få lidt finere tøj på. Glæder mig for sindsyg, plus så har jeg også endelig en andledning til at tage en masse billeder med mit kamera!!! Weeeeee

Nu vil jeg børste tænder og smutte i seng. Måske lige tænde for tv'et inden jeg giver mig til at sove. Godnat, sov godt og drøm sødt.!

Xoxo Anette


P.s. UNDSKYLD!!! Ked af jeg ikke har haft tid til blog challenge :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar