torsdag den 14. juni 2012

Dansk, lækkert musik og danseopvisning!


Hej søde læsere!
Sidder ligenu med høj musik i ørerne og rocker, mens jeg laver dansk. Jeg har trukket "det moderne gennembrud". Ikke lige det jeg havde håbet mest på, da det er meget gamle tekster osv. men håber min fremlæggelse bliver god alligevel. Hvis i har set Pelle Eroberen, er det tekster med sådan et miljø ca. Jeg skal op til eksamen d. 19. juni. Nu er den længe ventede sommerferie nær!! 

I aften er det der er danse opvisning, hvor vi som sagt skal danse batman og footloose. Er ekstremt nervøs, men også virkelig spændt på at danse det hele med kostumer og alt det. Eeeeelsker at danse, så glæder mig faktisk også en lille smule, til at skulle vise det. Håber bare det kommer til at gå godt og jeg ikke glemmer det, så jeg ikke ligner en eller anden tumpe. Nu må vi se, det bliver sikkert i hvert fald en rigtig hyggelig aften, tror jeg.

Bliver nok nødt til at smutte da jeg skal være der kl. 16.30. Skriver måske når jeg kommer hjem.
Xoxo Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar