fredag den 15. juni 2012

Afdansningsbal♥

Her danser de små Muppet show!

Vi danser batman

Her danser vi Footloose!

Footloose<3



Søde Sara som catwoman!


Julie er lige kommet ned på alle fire!<3

Miiiiig!!
 
Tilføj billedtekst

Søde Sara!




Søde tøser!! :-D



Hej bloggen! I går aftes var der afdansningsbal i hallen, hvor vi skulle vise det vi havde lært. Vi dansede footloose og batman, ovenover kan i se nogle billeder af det vi havde på. Det gik faktisk utrolig godt synes jeg og det var skide skæg. Jeg synes personligt bedst om Footloose kostumet, da jeg synes det var utrolig synd, at man skulle have alt muligt på hovedet til batman. Det kunne have været meget flottere, hvis vi skulle have et pandebånd med katteører på, maske, også måske noget vildt hår, men det var nu sjovt.  Kommer virkelig til at savne det til næste år, fordi der skal jeg i 10. kl. og det går kun op til 9. kl. Så jeg ved ikke rigtig, om jeg måske skal finde noget i Herning. Jeg elsker i hvert fald at danse, så et eller andet må jeg finde ud af.! Tror ikke der er så meget mere at sige, end at det var en fantastisk aften!

Xoxo Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar