onsdag den 13. juni 2012

Dag 10 - En madvare du kunne leve af



Hejsa bloggen! :-D Altså jeg ved ikke, om jeg bare kan vælge en madvare, jeg kunne leve af. Der findes utrolig mange ting jeg elsker at spise. Jordbær er en af de ting jeg virkelig elsker at spise. Om det er jordbærgrød, jordbær med chokolade, jordbær med mælk eller  bare jordbær smager de bare fantastiske!! Er også ret glad for mælk (ved ikke lige om det er en madvare). Ved virkelig ikke, hvad jeg skulle gøre uden mælk. Men synes faktisk det er lidt svært, at finde ud af, fordi uanset hvad jeg vælger tror jeg, at jeg ville blive virkelig træt i længden af, bare at spise det samme igen og igen. Og hvis man skal vælge en madvare, man kunne leve af, skal det jo være noget, som man altid vil kunne spise uanset hvad (okay, det blev lidt underligt). Så jeg tror faktisk ikke, jeg kan vælge en madvare jeg ville kunne leve af. Men måske kunne det sagtens være mælk, jeg kunne leve af (hvis altså det er en madvare). Jeg synes det er rigtig svært at finde ud af, så derfor laver jeg den lige om til: "en madvare du ikke ville kunne leve uden" og der tror jeg mit svar må blive mælk - hvis det er en madvare.
Xoxo Anette

P.S. Læste lige indlægget igennem inden jeg ville udgive det. Hold da op, hvor er det dog et underligt indlæg, med en masse volapyk! Nå, men altså her har i det i hvert fald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar