tirsdag den 12. juni 2012

Dag 09 - Noget du er stolt af, fra sidste måned

Hovsa, nu er det vidst på tide, at komme igang med "30 days blog challenge" igen! Her har i fra dag 9. (Skal nok prøve, at få blogget hver dag).

Noget jeg er stolt af fra sidste måned! Hmmmmmm, ved ikke lige hvad det skulle være. Det ved jeg faktisk ikke rigtig. Synes det er lidt svært, at finde ud af, desværre!!

Til noget helt andet.! Mit mål om at begynde og løbe, bliver desværre nødt til først, at starte efter eksamnerne d. 19. fordi at jeg har en smule travlt. Men så kan i også tro, at jeg er fit for fight! :-D

Så var jeg jo også til eksamen i dag i mundtlig engelsk! Jeg var helt mundlam, da jeg fik min karakter. Jeg plejer altid at få 7 i engelsk, fordi jeg har det meget med at oversætte direkte, så det bliver meget "danglish" (næsten dansk). Men hold da op, hvor er jeg stolt af mig selv! Jeg fik sgu 10!!!!! Omg, intet kan ødelægge min dag nu.! :-D

Skal på arbejde kl. 16.00-20.00, så blogger måske senere når jeg kommer hjem!

Xoxo Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar