onsdag den 30. maj 2012

I dag er det Anettes fødselsdag hurra hurra hurraaaaaa!!!



Hejsa skønno læsere!! Har haft en fuldstændig fantastisk fødselsdag i dag. Jeg har haft de fantastiske personer og mennesker, der betyder allermest for mig omkring mig i dag, så det er vidunderligt. Jeg elsker mine gaver vildt meget, jeg har nemlig fået lige det, jeg har ønsket mig og jeg er endda blevet overrasket. Jeg fik et kamera og det havde jeg bare slet ikke regnet med. Men jeg snupper altid mine forældres, så det er vildt fedt at have mit eget! :-D Elsker det.!

Det har jeg fået:

- Digital kamera
- Ny skoletaske + penalhus
- Sæson 2 af 90210
- Solbriller, neglelak og nogle vildt søde øreringe
- En c'd med Christopher
- En global vest
- Penge

Jeg holder fødselsdag for familien på søndag, så det kan jo være der også falder lidt gaver af der.!

Xoxo Anette

P.s. I morgen er det sidste skoledag og det er slet ikke til at forstå at jeg er færdig med folkeskolen. Jeg kommer virkelig til at savne en masse mennesker! Glæder mig bare endelig til at skulle have mit kostume på og til festen om aftenen. Er spændt, men må hellere få en god nats søvn så godnat! 

(Der kommer nok billeder af mine gaver engang søndag)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar