tirsdag den 29. maj 2012

Det hurtigste blog indlæg, jeg nogensinde har lavet.!

Halløjsa søde blog læsere! Skal til at i seng fordi det er min fødselsdag imorgen, så her har i lige et MEGET hurtig blog indlæg.

Var på arbejde i dag fra 16.00-18.00, hvor jeg sad ved kassen for anden gang. Jeg synes selv det gik udemærket, det er i hvert fald en del sjovere end flaskerummet.

Imorgen har jeg fødselsdag og bliver 16 år. Jeg går stadigvæk og siger "ej gud, imorgen er det min fødselsdag", fordi det bare slet ikke er gået op for mig endnu.! Glæder mig helt vildt meget.
På torsdag er det sidste skoledag. Kan slet ikke vente, fordi jeg tror det bliver sååå hyggeligt. Glæder mig til endelig at få mit kostume på, kaste med karameller og sprøjte vand på de små. Det skal helt sikkert også nok blive hyggligt om aftenen, hvor hele årgangen skal holde fest!!
Xoxo Anette

P.s. Har simpelthen ikke nået at lave dag 5 i "30 days blog challenge", så imorgen kommer for både dag 5 og 6.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar