mandag den 28. maj 2012

Ugens outfit #3!!

Okay, her står jeg en lille smule mærkeligt<3
Halløjsa igen dejlige læsere! Her her i lige ugens outfit for denne uge. Jeg har et par shorts fra h&m på til 150 kr. tror jeg. Så har jeg en sort top fra samøse samsøe til 200 kr. men jeg har fået to for 300 kr. Så har jeg en hvid kjole top halløj, hvor der er hul i siden. man kan have den på, som jeg har, hvor man stopper den ned i bukserne og får den til at pose lidt. Man kan også bare have et par gemacher på og bruge den som kjole. Til sidst kan man også bare lige tage den udenover en bikini, hvis man lige skal ned til stranden. Uden over har jeg en hæklet/strikket cardigan fra sisters point på. Jeg aner ikke hvad den har kostet, da jeg har arvet den af min fantastiske storesøster.!!<3

Kys Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar