mandag den 21. maj 2012

Weekenden!!

Hej bloggen! Sikke noget dejligt vejr, det har været her på det sidste. Elsker sommer og elsker, at det er dejlig varmt. Kan ikke vente til det bliver sommerferie, fordi jeg bare snart ikke orker mere skole/eksamen. Glæder mig også bare til, at skulle lave ingenting og kun det man lige gider. Der har været op til 26 grader i dag. Det er bare lækkert!! Håber det bliver lige så godt vejr sidste skoledag og laaaaaang tid efter.

Har egentlig bare slappet lidt af i weekenden. I lørdags var jeg på arbejde fra 7-18, var faktisk vildt overrasket over, hvor hurtigt det gik. Jeg sad ved kassen for første gang og synes faktisk selv det gik rigtig godt. Jeg har arbejdet i Super Brugsen siden september, hvor jeg for det meste har været ude i flaske rummet, så jeg var bare lykkelig over, at jeg endelig måtte prøve at sidde ved kassen. Man skal jo være 16, for at sidde ved kassen, så det er godt at jeg har fødselsdag om 9 dage!!

Efter arbejde var jeg omme til Jakobs fest. Det startede kl. 20.00, men alle kom først kl. 21.30 ca. Det var i hvert fald virkelig hyggelig! Der kom en masse mennesker, som der bare var vildt længe siden jeg havde set, så det var godt at snakke lidt med dem igen.

I går var jeg bare helt smadret! Efter at have været tidlig oppe lørdag og først kommet i seng kl. 02.30 ca. var mine ben bare ømme og trætte hele dagen. Havde bare lyst til, at smide mig på sengen og slappe af hele dagen.

Har været på arbejde i dag. Det var virkelig varmt, men det er dejligt! Skal lige til at læse en masse dansk tekster og finde ud af hvilken en jeg vil bruge til eksamen. Min hjerne er ved at eksploderer med alle de ting, jeg skal have lavet. Der er desværre ikke andet at gøre, end at komme igang. Så bliver desværre nødt til at smutte. Ser om jeg kan nå at lave et indlæg mere lidt senere, hvis ikke så skriver jeg et i morgen!

Xoxo Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar