onsdag den 16. maj 2012

Forlænget weekend, biologi eksamen og alt mulig andet!!

Hejsa alle sammen! Er lige kommet hjem fra biologi eksamen. Skulle møde kl. 11.00 og fik fri kl. 11.30. Dejligt med en kort dag. Så gik mig og fem andre ned i fakta for at købe is, da vi ikke er i skole på fredag. Dejligt at vide man allerede har weekend!! Jeg er lidt spændt på, hvordan det er gået i biologi. Jeg havde lidt håbet på der var en masse spørgsmål om kroppen, celler, organer osv. men det var mest spørgsmål om planter, evolution, udviklingen på jorden osv. Så nu må vi se hvordan det er gået.

I går skrev en af mine veninder til mig, om jeg kunne være sammen om aftenen. Det sagde jeg ja til, så hun kom lige forbi fra 20.00 til 22.30 ca. Det var virkelig hyggeligt, da det var en smule længe siden jeg sidst havde set hende. Vi fik snakket en del, spist is og popcorn, så det var lækkert. Håber snart vi kan finde ud af noget igen.

På lørdag skal jeg arbejde fra 07.00-18.15, og bagefter til fest hos en fra min parallel klasse ved navn Jakob! Er sikker på det bliver skide hyggeligt, da jeg skal gøre mig klar sammen med Randi og Frederikke. Det er altid så hyggeligt (det er lige gået op for mig, at det skriver jeg hver gang!). Aner virkelig ikke hvad jeg skal tage på, det dilema har jeg altid!!

Nu vil jeg lige slappe af og nyde jeg har tidlig fri, ved at hoppe under dynen, med noget spiseligt og se sæson afslutningen på 90210. Det er lidt sørgeligt, at det er det aller sidste afsnit i sæson 4, håber så inderligt der bliver lavet en sæson 5. Når min søster kommer hjem, vil jeg smutte ned i stuen og se et afsnit af Anna Pihl sammen med familien. Glæder mig helt vildt, tror jeg har fået lidt Anna Pihl på hjernen. Bagefter er der nogle fysik/kemi rapporter og en engelsk synopse, der ligger og venter. Arrrrrgh jeg vil have sommerferie nuuuuuuu!!!!!!!

Forresten har jeg også fundet kostume til sidste skoledag, jeg poster lige et billede senere :-D

Xoxo Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar