tirsdag den 1. maj 2012

Citater!! ♥

Hej bloggen! Jeg kan rigtig godt lide at læse citater eller billeder med søde el. sjove tekster. Jeg synes der findes rigtig mange gode, så derfor fik jeg, lige lyst til at lave et indlæg med lidt citater osv. Håber i kan lide det<33 (det kan godt være jeg lige tilføjer nogle, hvis jeg lige falder over nogle flere).











- Jalousi er ikke frygten for at dele, men angsten for at miste.

- Alle mennesker er engle med kun én vinge. Kun ved at omfavne hinanden kan vi flyve.


- Den, man elsker højest, er også den, der kan såre en mest.

- Der er ingen der er perfekte, men der er nogen, der er perfekte for hinanden.

- At tilstå, at man har taget fejl, er jo kun at indrømme, at man i dag er klogere end i går.




Xoxo Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar