torsdag den 10. maj 2012

Dans, synopse og Anna Pihl!!

Davs alle sammen!! Sidder lige på på min seng og slapper fuldstændig af med facebook, engelsk synopse osv. Har været til dans i dag og jeg kunne faktisk det hele næsten. Men jeg synes godt nok, jeg bliver helt vildt træt bagefter, men jeg elsker at danse, så det er lige meget. Jeg vil virkelig også gerne meget snart se, hvad det er for et tema, vi skal danse. Glæder mig til at min mor kommer hjem fra forældremøde i min lillebrors klasse, fordi så skal vi se et afsnit af Anna Pihl. Ej, elsker virkelig den serie. Så synes jeg også bare, det er skide hyggelig, at sidde sammen med hele familien og se det. Indimellem kommer der nogle ekstremt sjove kommentarer, hvor jeg bare er lige ved at flække af grin.! Den kan HELT KLART anbefales, hvis i ikke har set den.

Forresten ville også bare lige fortælle, at i altid meget gerne må komme med en kommentar eller besked, hvis der er noget i savner på bloggen osv. Så vil jeg prøve at se på det. Jeg vil meget gerne høre fra jer, hvis i har nogle ideér eller spørgsmål.

Xoxo Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar