søndag den 13. maj 2012

Ugens outfit #2 og barnedåb!


Det tøj jeg havde på.


Mine søskende og jeg sammen med Asger


Den ekstremt flotte dåbskage Jane har lavet.


Søde Asger <3
Hej søde mennesker! Har været til barnedåb i dag, og det tøj jeg havde på bliver ugens outfit. Jeg har en blå kjole fra H&M på til 250 kr. Så har jeg bare et par ganske almindelige sorte nylon strømpebukser, en boleo fra sisters point og et par ballerina sko fra skoringen på! En af mine veninder har lavet fire franske fletninger i mit hår, da jeg var omme og spise omme ved hende og hendes familie i går.

Det var en virkelig hyggelig barnedåb. Maden var bare så lækker og smagte fantastisk godt. Asgers mor Jane havde lavet den flotteste kage og den smagte fantastisk (I kan se den på billedet). Jeg er stadig helt målløs over, hvor flot den var og så smagte den skide godt!! Man kunne næsten ikke nænne at skære i den. Hun havde lavet små klodser, hvor der stod Asger ud af marcipan. Så havde hun også formet små hænder ud af sådan noget sukker stof. De små sko er også ud af noget form for sukker halløj. Alt på kagen kunne spises.! Selskabet var også i top, de alle sammen var simpelthen så søde. Vi har aftalt med min fætter og Jane, at min søster, lillebror og jeg snart skal op og overnatte hos dem. Min fætter er lidt den storebror, jeg aldrig fik, han er så sød. Asger var bare så fin og sød. Han har slet ikke grædt en eneste gang i dag. Jeg sad også meget af tiden med ham. Holder så meget af den familie!!

Nu vi jeg smutte ned i stuen og se et afsnit af Anna Pihl sammen med min familie!! :-D

Xoxo Anette

2 kommentarer: