lørdag den 26. maj 2012

Dag 03 - Hvad lavede du i dag?

Randi og mig<33
Hejsa bloggen! I dag har jeg faktisk ikke rigtig lavet det store. Jeg var i Herning sammen med min søster og mor. Det var super hyggeligt!<3 De sagde til mig, at jeg lige skulle gå lidt for mig selv, fordi de lige skulle købe en fødselsdagsgave til mig. Jeg har nemlig fødselsdag på onsdag.! Da vi kom hjem, tog vi ud for at løbe rundt om søen. Vi synes nemlig det var så godt vejr, at vi fik lyst til at rører os lidt. Jeg kunne virkelig godt tænke mig, at kunne løbe søen rundt uden stop! Det er et mål, jeg har sat mig.

Har lige set europæisk melodi grand prix, hvor Sverige vandt. Danmark fik desværre ikke særlig mange point. Håber vi kan vinde til næste år. Nu vil jeg i seng, fordi jeg er bare VILDT træt! Godnat, sov godt og drøm sødt!<3

Xoxo Anette

P.s. Ugens outfit kommer imorgen! Der kommer sikkert også flere indlæg imorgen.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar