fredag den 18. maj 2012

Ønskeseddel!! ♥

15d759x_large_large


Hejsa! Da det er min fødselsdag om 12 dage, fik jeg lige lyst til at lægge min ønskeseddel ud. Så kan i også se noget af det, jeg ønsker mig. Her er kun lige nogle af de ting jeg ønsker mig.
  • Why not cardigan fra Quintess.
  • Global vest fra Quintess.
  • Hele dragt - One Piece.
  • En blazer.
  • Gavekort til: Herning centeret, Matas, Quintess, New York og Stereo Studie.
  • Film: Twilight breaking dawn del 1, 90210 sæson 2 + sæson 3 eller andre tøsefilm.
  • Biograf billetter.
  • Penge.
  • Cdér: Christopher Colours.
  • Smykker: Halskæder, øreringe og spinnings ringe.
  • En ny skoletaske og et nyt penalhus.
  • Perfumer: Christina Aguilera.
  • Mascara fra max factor.
Xoxo Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar