fredag den 11. maj 2012

Fredags hygge ♥

Hej skønno læsere!

Elsker bare fredage! Man får weekend, det er is-fredag, man kan sove længe,  og . Nu vil jeg bare hoppe i slap af tøjet, smide mig på sofaen, spise slik, se fjernsyn eller en film sammen med min fantastiske familie.
I weekenden skal jeg faktisk bare slappe af. Jeg skal have lavet alle biologi testene færdige, da jeg skal til biologi eksamen på onsdag. Det bliver fedt, at skulle møde kl. 11.00 og have fri igen kl. 11.30. Fedt, så er alle de skriftlige eksamener ude af verdenen. Kun 3 mundtlige eksamener tilbage! Så skal jeg også lige have kigget lidt på en engelsk synopse og nogle fysik/kemi rapporter. Søndag skal jeg til barnedåb hos min ældste fætters dreng Asger. Han er bare så sød og kær, så det glæder jeg mig bare helt vildt til. Jeg har altså en svaghed for små børn, min mor er også dagplejer, så jeg har rigtig mange små børn i min hverdag. Synes selv det er lidt mærkeligt, men drømte faktisk i nat, at jeg blev gravid, mens jeg var 15 år. Det var virkelig den sødeste lille pige jeg fik, og der skete bare alt muligt. Jeg skulle ikke engang føde, istedet skulle jeg komme ind på sygehuset, når min mave var blevet stor nok og så kom barnet bare på 2 sek. (meget underlig drøm, men min lille pige var godt nok sød hahahahahah). Nå, men det skal jeg i hvert fald søndag. Så min weekend kommer stortset til at bestå af hygge, hygge, lektier, lektier, lektier, hygge og barnedåb.

I må have en rigtig dejlig weekend!

Xoxo Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar