torsdag den 3. maj 2012

Forvirret, men dejligt med forlænget weekend!♥

Tumblr_m3g90qp1e71rvn64mo1_500_large
Hejsa!! Ved ikke hvad der sker, jeg er så forvirret i dag. I går troede jeg hele tiden, at det var tirsdag og i dag tror jeg det er fredag. Det er nok fordi, vi allerede har fået weekend nu, det er lækkert.!! Fordi vi ikke er i skole imorgen, besluttede vi at lave is-fredag i dag (det er nok også derfor, jeg tror det er fredag). Vi havde også dansk eksamen i diktat og læseprøve. Det gik super godt i læseprøven, men er lidt nervøs for diktaten, da vi må bruge net ordbog, men nettet gik ned, så jeg fik lidt stress. Jeg er sikker på, det nok skal gå hihihi. Det var i hvert fald dejligt, at få fri 10.30 <3

Så er der jo også dans om torsdagen. MEN jeg var bare en kæmpe idiot og glemme det fuldstændig.! Arrrrgh hader mig selv. Det starter klokken 14.45, men jeg stod der hjemme og var i fuld gang med at smører et stykke franskbrød og ville ud i solen. Så jeg tænkte: *nå men jeg skal jo også lige gøre mig klar til dans*. Så kigger jeg på uret og ser den er 15.30. Fuuuck!! (Undskyld, men det tænkte jeg virkelig). Jeg gik virkelig i panik og anede ikke, hvad jeg skulle gøre. Heldigvis var min søde søster så dejlig, at kører mig derned, så jeg nåede lige at danse en halv time. Håber ikke jeg gik glip af alt for meget, fordi noget af det er meget svært, synes jeg. Nå øv, næste gang kommer jeg bare ikke for sent! Arrgh.. Er virkelig træt af det.! Hahahahaha

I aften er der en masse søde mennesker, der tager ned til søen for at lave bål, hygge og drikke. Jeg ved ikke helt endnu, om jeg tager derned. Måske smutter jeg lige forbi en times tid, det skal jeg lige finde ud af. Er i hvert fald sikker på, at det nok skal blive ufattelig hyggeligt. Det gør det i hvert fald altid.

I morgen skal jeg til konfirmation hos nogle venner vi har. Det skal nok blive utrolig hyggelig. Kan slet ikke forstå, at det er næsten tre år siden, jeg blev konfirmeret. Tiden går godt nok hurtigt. Ellers skal jeg faktisk ikke rigtig lave noget specielt i weekenden, udover måske at lave nogle af de ca. 63 biologi tests, så jeg kan blive klar til eksamen.

Pyyyyh en lidt forvirret dag! <3 I må alle sammen have en fantastisk weekend.

Xoxo Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar