mandag den 28. maj 2012

2. pinsedag og fysik dispositioner.!

Toppe købt i h&m til 50 kr. pr. stk.
Hejsa bloggen! Undskyld jeg ikke lige har fået blogget så meget udover "30 day blog challenge". Det er bare rigtig dejligt med en forlænget weekend. Jeg har nydt solen og slappet af.
Fredag efter skole tog mig og en af mine veninder den søde  Frederikke til Herning, for at shoppe tøj til sidste skoledag om aftenen. Det var virkelig hyggeligt, solen skinnede og jeg fik købt to toppe og en kjole jeg regner med, at tage på sidste skoledag. Toppene kan i se ovenover, men kjolen må i vente med at se til på torsdag, hvor i også får mit kostume at se! Glæd jer. :-D Vi købte en stor vaffelis i frelsens chokolade. Mums!! Da jeg kom hjem fra Herning, tog jeg om til den vidunderlige og fantatiske Randi (http://randistrunge.blogspot.com/) <3. Det var bare ekstremt hyggeligt!! Vi spiste aftensmad og tog bagefter ned for at leje en film. Der var noget hygge druk nede ved søen, så vi blev enige om, at leje filmen og tage derned en times tid også tage hjem igen for, at se filmen. Da vi kommer hjem, finder vi ud af, at vi har fået den forkerte film!! Så vi sad bare og snakkede, mens vi kastede med mønter. Det var også virkelig hyggeligt.!
Lørdag tog jeg med min mor og søster til Herning, som jeg også har skrevet i et andet indlæg. Det var også super hyggeligt. Det er det altid!

I går lavede jeg ikke det store. Jeg slappede bare af og om aftenen tog Frederikke, mig og vores familier om til Randis familie for at spise. Det var super hyggeligt! Vi fik noget utrolig lækker mad og tog derefter også ned for, at leje nogle film. Vi lejede Horrible bosses (de satans chefer) og New years eve! Horrible bosses var SÅ sjov!!. Elsker bare New years eve, den var simpelthen såå sød. Den minder lidt om filmen Valentines day, bare hvor det her er nytårs aften. Men den kan helt sikkert anbefales.! Jeg synes i hvert fald den er vildt god.! Det var i hvert fald en rigtig hyggelig aften, men det kan heller ikke være andet, når man er sammen med sådan nogle dejlige tøser.

I dag kom Frederikke kl. 12.00, for at vi kunne lave fysik/kemi dipositioner sammen! Det var også rigtig hyggeligt. Jeg synes ikke selv, at jeg er så god til fysik/kemi, så det var rart, at vi var to. Så var det heller ikke nær så kedeligt!

Det har været en fantastisk forlænget weekend sammen med en masse mennesker jeg holder utroligt meget af!!!

Xoxo Anette 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar