lørdag den 5. maj 2012

Dejlig lørdag med næsten skyfri himmel!!


Pict0103_large

Halløjsa! Dejligt at vågne og finde ud af, at det kun er lørdag. Synes og bare det er fantastisk, at vejret endelig begynder at blive godt.

I går var jeg til konfirmation hos nogle venner min familie og jeg, har fået på en ferie. Det var deres dreng Nikolaj, der skulle konfirmeres. De er virkelig nogle dejlige mennesker, og jeg er virkelig glad for at have mødt  dem. Det var virkelig super hyggeligt og sjovt. Maden var vidunderlig og selskabet super. Da vi havde spist og måtte sidde, hvor vi ville, sad mig og min søster sammen. Der gik en bog rundt, hvor gæsterne kunne skrive en lille hilsen til Nikolaj. Min søster og jeg valgte, at sætte os ved et bord, hvor der ikke rigtig sad nogle. Det var bare super hyggelig, fordi så kom der nogle, der hed Mikkel og Bjørn. De var bare virkelig sjov og de jokede med hinanden og os. De kom b.la. fra Sjælland, så de prøvede at snakke jysk og meget andet. Grinede virkelig helt vildt.!! Ej, hvor var det sjovt. Det er lidt svært at forklarer, men man skulle have været der (det lyder nok ikke så sjovt, men det var det). Det var en kanon fest.! 

I dag har jeg været i Bilka, for at hente min iPod, som har været til reparation. Dejligt endelig at få den tilbage, men fordi der ikke er noget net kan, jeg ikke lige få den op, at kører lige nu. 

Nu vil jeg smide mig på sengen og se en film, tror jeg. Ha' en rigtig hyggelig lørdag.<3

Xoxo Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar