torsdag den 17. maj 2012

Blandet indlæg!



559506_358352024224781_100001499596200_945221_596376665_n_large
Hej bloggen! I dag er det min fars fødselsdag. Tillykke til ham, håber han får en fantastisk dag. Familien kommer til kaffe i aften, det skal nok blive rigtig hyggelig. 

Kan slet ikke vente til om 13 dage, for der er det nemlig min fødselsdag og så bliver jeg 16 år. Jeg poster lige min ønskeseddel, så har dem der også har fødselsdag, måske nogle idéer til, hvad de kunne ønske sig. 

Synes virkelig tiden går sindsyg hurtigt, tænk der allerede er gået endnu et år. Jeg er snart færdig med folkeskolen, det er bare slet ikke gået op for mig endnu. Efter min fødselsdag er det sidste skoledag, hvor vi skal klædes ud, kaste med karameller, sprøjte med vand på de små, feste og meget meget mere. Nu har man i 2 år fået vand og nu er det min tur. Jeg kender da i hvert fald et par stykker, der skal have vand!

Forresten har vi også fået at vide, hvad temaet til dans er. Vi skal danse footlose og batman. Glæder mig til opvisning og til at se kostumerne.

Sidder stadig i nattøj, så må hellere smutte og få noget tøj på. Jeg skriver senere.!

Xoxo Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar