onsdag den 2. maj 2012

Lige et hurtigt indlæg!!




Hejsa søde mennesker! Her er bare lige et hurtigt indlæg, da min lillebror skal have computeren :-/. Ja, vores net virker ikke igen, på nær den store computer i gangen, det er surt. Nå, men det er der jo ikke noget, at gøre ved! Så er matematik eksamen endelig overstået. Elsker bare den fornemmelse man får, når man afleverer prøven. Så håber jeg bare, at det er gået godt. Jeg synes stadigvæk, det er helt vil urealistisk, at jeg snart er færdig med folkeskolen og det er min tur til, at skulle til eksamener. Imorgen står den på læseprøve og diktat eksamen. Det tror jeg nok skal gå, det plejer det i hvert fald. Dejligt at få weekend imorgen, efter skole.

Har lige set det nye afsnit af 90210 og tror nu, jeg vil smutte ud i solen og nyde det vidunderlige vejr.

Ha' en fantastisk dag! Jeg blogger måske lidt senere i dag.

Kram Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar