tirsdag den 1. maj 2012

Ugens outfit #1


Endelig fik jeg lagt et ugens outfit ud, efter at have taget 100000 billeder hahah. Her er det i hvert fald (hygger lidt med kameraet på øverste billede). Jeg har bukser fra Only, en trøje fra mbyM og en cardigan fra d'luxe på. Man kan ikke lige se det, men har også mine vildt lækre hjemmesko fra bilka på. Mums, de er fantastiske. Eeeeeelsker virkelig cardiganen, den er så behagelig at have på og synes simpelthen bare den er såå flot!

Nu vil jeg se Big brother nede i stuen og så i seng. Der venter jo den første eksamen imorgen, nemlig matematik. Jeg har rigtig svært ved matematik, så jeg krydser finger for et stort 7-tal. Gør i hvert fald hvad jeg kan, og så kan jeg ikke gøre mere. Slut prut finale BUM! (Underligt fik bare lige lyst til, at skrive det)

Ses folkens!! Smutter lige forbi bloggen imorgen..<3 I må hygge jer.
Mysser Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar