onsdag den 9. maj 2012

Britney Spears - Criminal♥♥


Min søster kom for et par timer og viste mig denne her sang med Britney Spears. Vi plejer altid at vise hinanden hvis vi har fundet en ny vildt god sang, fordi vi har faktisk lidt samme smag i musik. Nu har jeg bare hørt den helt vildt mange gange allerede. Er bare helt vild med den!! <3 Kan virkelig også godt lide musikvideoen, synes den er så god. Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skulle gøre uden musik. Det er virkelig bare noget jeg ikke kan leve uden, fordi det er som om man bare kan 100 % glad igen, hvis man har en lorte dag. De sange min søster og jeg viser hinanden er også nogle sange, hvor det lyder ekstra godt, når man har hørertelefoner i ørene og der så er skruet helt op. Kan ikke rigtig forklarer, hvordan jeg har det med musik (Det er lidt underligt). Jeg synes i hvert fald i skulle tjekke den ud, hvis i har tid!

~ Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar