søndag den 22. juli 2012

Dag 24 - Hvad du end har lyst til



Hejsa! Jeg har virkelig virkelig lyst til, at hoppe under dynen og se to afsnit af "How i met your mother". Har i virkelig lang tid hørt en masse, jeg kender sige at den serie er ekstremt sjov. Jeg har aldrig set et eneste afsnit, da den ikke er blevet sendt på nogle af de kanaler jeg har. Nu bliver den vist på TV3. Jeg må sige den er virkelig sjov og god.

Her i ferien er jeg begyndt at se en masse andre serier, som jeg ellers ikke har haft tid til. "How I met your mother" og så "The vampire diaries". Har nok set to afsnit i hver sæson, men nu bliver alle tre sæsoner vist igen, så ligenu følger jeg med i den. Den er ekstremt spændende, og mange siger at det er en kopi af Twilight, men det synes jeg overhovedet ikke. Elsker den. Den kommer på TV3 ligenu hverdag kl. 09.20. Så jeg står op og tænder tv'et ser et afsnit også spiser jeg morgenmad.

Det er tit sådan at jeg engang i mellem kan set et afsnit af en serie noglegange. Blandt andet Bones og One Three Hill. Der ser jeg bare lige et afsnit, hvis det er i tv'et, men ellers følger jeg ikke lige med i dem. Det er det samme med serien Venner, den ser jeg også bare et afsnit af, i ny og næ. Så de serier jeg følger med i pt. her i sommerferien (hvor jeg ser alle afsnit) er The vampire diaries, How I met your mother, 90210 og Anna Pihl.

Nu vil jeg hoppe under dynen og nyde et afsnit af How I met your mother.

Godnat! Sov godt og drøm sødt. Nogle af tingene jeg har skrevet er lidt volapyk, men håber i kan forstå det.

Mys Anette

P.s. Ugens outfit begynder igen i næste uge. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar