fredag den 6. juli 2012

Dag 19 - Dine kælenavne og grunden til, at du har dem

Hejsa! Her under kan i lige se mine kælenavne og grunden til, at jeg har dem. I dag har jeg været i Herning med min mor, søster og lille bror. Jeg fik fundet en hel del tøj (der kommer kun måske billeder, fordi det kniber meget med at nå det, men jeg gør alt hvad jeg kan!). Det var super hyggeligt, og er virkelig noget jeg elsker! Så skulle jeg på arbejde da vi kom hjem fra 15-19. Så fik jeg også lige tjent et par penge i dag.

Anette and: Grunden til jeg fik det kælenavn, var fordi jeg en dag sad sammen med min veninde Randi (http://randistrunge.blogspot.com/). Vi sad og grinede, som vi plejer at gøre, og lige pludselig får jeg den idé, at jeg vil finde på et kælenavn til Randi. Jeg kommer med en heeeel masse foreslag, men til sidst ender det med, at jeg kalder hende for Randinse. På en eller anden måde ryger Anette and ud af munden på hende. Ved ikke helt om hun tænkte på Anders and eller hvad hun lige gjorde. Anyway, tror nok det var sådan jeg fik det, fordi hvis jeg kaldte hende for Randinse, så skulle hun kalde mig for Anette and! Jeg elsker det faktisk, fordi jeg dør af grin, hver gang jeg hører eller siger det!


 
Anutte/Anotte: Jeg bliver faktisk kaldet utrolig meget Anutte eller Anotte. Det går faktisk igen mange steder. Tror ikke rigtig folk lægger mærke til, når de siger det. Det synes jeg er lidt sjovt, at mange af dem jeg kender bare lige pludselig kalder mig Anutte, uden at have hørt nogle af de andre sige det. Det er faktisk utrolig svært at forklarer, hvad det er jeg lige mener haha. Jeg bliver også kaldet Anutte nede på arbejdet af et par stykker og synes faktisk det er meget sødt hihi.
Anetski (rumpetski) osv.: Min søster kalder mig også nogle gange, for nogle liiidt underlige og sjove ting, men jeg elsker hende bare for det! Vi har det sjoveste humor og interne jokes og det nyder jeg virkelig. Nå, men i hvert fald kalder min søster osv.  mig mange gange for Anetski.<3

Sveske, ven, mellem bukke bruse osv.: Så er der jo selvfølgelig også de ting, mine forældre går og kalder mig. Jeg er virkelig en familie pige og elsker virkelig min familie over alt på hele jorden. Jeg er den miderste i en søskende flok på tre, derfor bliver jeg kaldt mellem bukke bruse, min storesøster store bukke bruse og selvfølgelig bliver min lillebror kaldt lille bukke bruse. Så kalder ens forældre også en for sveske, mus, ven, min skat osv. det er nu dejligt synes jeg!

Det er de navne jeg bliver kaldt aller mest.

Har lige set en film på kanal 5, som hed "Push"! Jeg blev simpelthen nødt til at se den, da Chris Evans var med som en af hovedrollerne, synes altså han ser/er såååå sød og flot på film osv. (det er også lidt svært at forklarer). Kan faktisk ikke helt finde ud af, om jeg synes den var god eller dårlig (det må jeg lige sove på og finde ud af). I hvert fald vil jeg smutte i seng nu, da jeg er viiildt træt. Godnat, sov godt og drøm sødt<3

Beklager for det meget rodede, og underlige indlæg! :-D

Xoxo Anette


Ingen kommentarer:

Send en kommentar