søndag den 22. juli 2012

New in!♥♥


Modström top fra New York. Den kostede 350 kr. men der var 50% rabat. Så gav 175  kr.

Sådan ser den ud omme bag på

Modström top fra New Yorker. Den kostede 350 kr. Den var der ikke rabat på.
Den er magen til den ovenover bare med et andet mønster.

Superdry skjorte fra New Yorker. Den kostede 600 kr. men der var 50% rabat.
Så gav 300  kr.
Minimun top fra New Yorker.
Den kostede 400 kr. men der var 75% rabat så gav kun 100 kr.
To par diesel bukser fra New York. Det sorte par er virkelig lækre elsker dem helt vildt, fordi det er sådan noget dejligt stof. De kostede 1000 kr. men gav 500 kr. da der var 50 %. De blå par kostede 800 kr. men igen fordi der var 50 % gave jeg kun 400 kr.
Vero Moda kjole købt i Vero Moda til kun 75 kr.

I torsdags fandt jeg fire par shorts. Synes de alle sammen er virkelig flotte.
Har i rigtig længe gerne ville have et par sandfarvet shorts, så blev helt vildt glad da jeg fandt dem.
Det første par har jeg givet 500 kr. for og de tre andre 333 kr. pr. stk. Jeg havde nemlig et gavekort, så det gik til shorts.


Eeeeeeelsker virkelig alt mit nye tøj. Synes det er super flot, og kan ikke vente med at få noget af det på. Toppene og shortsne skal jeg helt klart have med på ferie. I morgen skal jeg med mutti ud og se på bikini'er. Så er jeg også snart klart til at tage af sted!!
Kys Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar