torsdag den 12. juli 2012

Arbejde. Arbejde. Arbejde.!!!

Hejsa! Pyha, har slet ikke haft tid til at blogge, da jeg arbejder næsten hele tiden :-S Undskyld, har det så skide dårlig med det, men gider heller ikke at hvert indlæg skal handle om, at jeg siger undskyld. Derfor blogger jeg kun lige når der sker noget spændende og jeg ikke skal arbejde. Håber det er okay, for om en uges tid ca. har jeg masser af tid til at blogge i.! Heldigvis ved jeg, hvor glad jeg bliver for pengene der kommer ind på kontoen.

Har været på arbejde i dag fra 15-19. Inden jeg tog af sted, så jeg lige et afsnit af Anna Pihl med mor, far og søs (min lillebror er ikke så glad for at se det, derfor kan vi kun se det når han sover eller ikke er hjemme). Vi er kommet til sæson 3 afsnit 7. Vi mangler 5 afsnit så er vi færdige. Det glæder jeg mig ikke til, fordi jeg elsker virkelig at se det, så det bliver lidt sørgeligt når det er slut!

Jeg skal ud og løbe imorgen kl. 11.00 sammen med en veninde. Vi har fundet et løbe program, hvor man skal løbe tre gange om ugen. Vi løb også i foregårs og så skal vi også løbe på søndag. Jeg synes det er dejligt at løbe om morgenen, fordi der er det ikke for varmt eller koldt. Så er det også opvækkende. Så det er dejligt! Her kan i se det program vi løber efter. Det er inde på kræftens bekæmpelses hjemmeside. Linket er lige her.

Imorgen kommer min søsters kæreste også forbi ved 14.00 tiden, hvor jeg skal se ham for første gang. De har været sammen en måned nu og jeg har kun lige set ham en gang, hvor han skulle kører hende hjem ellers har jeg ikke set ham endnu, så det glæder jeg mig til!! Min søster og jeg fortæller hinanden alt, så selvom jeg ikke kender ham endnu, lyder han bare vildt sød!

Nu vil jeg lige slappe lidt af, og tuller lidt videre med min header. Layoutet, bliver nok lavet om inden ugen er omme. Fra næste uge af vil jeg prøve at blogge om lidt andre ting end blogchallenge osv. så der kommer noget nyt og spændende (i stedet for det bliver det samme hele tiden)<3

Mys Anette

2 kommentarer:

  1. Super cool blog du har :)
    - er nu fast læser ;)

    har pt. en giveaway på bloggen hvis du skulle få lyst til at kigge ind ;)

    N.K.L
    www.nkl-fashion.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for det! :-D Det er jeg glad for, du synes.

      Jeg smutter også lige forbi din blog :)

      - Anette

      Slet