mandag den 9. juli 2012

Dag 22 - Dit favoritalbum



Hejsa! Jeg har to albums jeg bare eeeeeelsker vildt højt, og det er med One Direction og Christopher. Tror jeg kan alle One Directions sange udenad, men jeg elsker den virkelig også! Synes virkelig de lave nogle gode sange og så er de alle sammen bare vildt gode. Jeg har kendt til dem lige siden, de stillede op til auditions i x-factor, så det har virkelig været fantastisk at følge/se, hvordan de har udviklet sig på såå kort tid.! Kan ikke forklarer min kærlighed til dem. Elsker virkelig de 5 drenge og deres musik! Håber de laver en c'd mere. Så er der jo også den dejlige Christopher, som bare har en fantastisk stemme, kan virkelig virkelig godt lide hans album, fordi mange af han sange er sådan nogle stille og rolige sang. De er faktisk gode at slappe af osv. til. Så er Christopher da heller ikke helt grim at kigge på. Fælles ved de to albums er også, at når man hører dem med hørertelefoner i ørene, så er de bare sååååååå gode! Jeg har virkelig svært ved, at forklarer hvad jeg mener, men musik for mig skal være noget, hvor det bare lyder skide godt når musiken er skuet en tand ekstra op, og hørertelefonerne sidder helt inde i ørene! Ej, det er virkelig svært at forklarer, men ved ikke lige hvordan jeg skal skrive det ned! :-D

Kys Anette


Ingen kommentarer:

Send en kommentar